Pripravujeme pre Vás nový e-Shop.

Reklamácie

Platba a dobierka

Platba vopred i QR codom v EURÁCH, (prosím počkajte na potvrdenie objenávky, bude zaslané na Vami uvedený e-mail) IBAN: CZ4020100000002901111938 BIC: FIOBCZPPXXX, VS je č. objednávky, (pokiaľ nejde zadať VS, tak ho napíšte do správy pre príjemca, ďakujeme). Názov nášho účtu: Garden - parts s.r.o.

Pri platbe na dobierku účtujeme +2,5 EURA s DPH k uvedeným cenám v tabuľke.

Problémy s doručením

Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis telefonicky, alebo mailom.

Najčastejšie príčiny nedoručenie zásielky. Dopravca tovar nenaložil z Dovod jeho viditeľného poškodenia - aby sme našim zákazníkom doručovali ľan kvalitný a špičkový tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalenie poškodenia nie je potom tento tovar naložený, ale vymenia sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa.

Prepravcovia nevložil do vasej schránky oznámením o nedoručení / uložení zásielky. V maile oznamujúcom expedíciu vašej objednávky posielame číslo zásielky, môžete sledovať jej cestu on-line.

Zasielka sa stratila u prepravcu - stáva sa to veľmi zriedka. Pokial k tajte situácie nastanú, objednáme pre vás nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.